napravila Web.Burza
Projekti

Podravka - napravila Web.Burza

Podravka

03.12.2007. pustili smo u pogon novi Podravkin korporativni site. Ovo je bila velika stvar za nas i za Podravku. Cijeli 10. i 11. mjesec smo trčali da stignemo – i možemo reći da smo jako zadovoljni s rezultatom i s novinama koje smo uveli.

Glavna tema obnove sitea bila je izlazak u susret znatiželjnom posjetitelju – novinaru, investitoru, financijskom analitičaru, partneru, zaposleniku, potrošaču… a evo i kako:

  • informacijski paketići i konsolidacija sadržaja – sve informacije o pojedinoj temi okupljene su na jedno mjesto. Npr. nakon puštanja sitea u pogon, Podravka je objavila bogato opremljen članak “Podravka objavila nove korporativne web stranice”. On sadrži novost, fotografije male i velike rezolucije, video vijest, priopćenje za medije, linkove na povezane sadržaje i social media siteove s dodatnim informacijama na ovu temu, te podatke kontakt osoba unutar Podravke. Ovaj koncept je uveden kako posjetitelji ne bi morali trošiti vrijeme na skupljanje dijelova svake “slagalice”, a i Podravci olakšava korporativno komuniciranje.
  • integracija s vodećim svjetskim social media siteovima – osim na vlastitom siteu, Podravka objavljuje fotografije na Flickr-u i video zapise na YouTube-u. I naravno, olakšava posjetiteljima svojeg sitea put do tih sadržaja.
  • integracija s ostalim web stranicama Podravke – web site Podravke spaja se na ranije razvijeni API sitea Coolinarika.com i dohvaća relevantne, komplementarne sadržaje. Radi toga skoro sve stranice Podravkinih proizvoda i brandova sadrže linkove na preporučene Coolinarika recepte u čijim se popisima sastojaka nalaze.

Site smo radili u suradnji s agencijama Case Sensitive i Skin 29.